NHL Trade Rumors Member Posts


Flamers's Profile

Current Avatar:
No Avatar image uploaded

No Profile Picture uploaded


Where from:

Favourite player:

Best team moment:



Flamers's Posts and Other Poster's Replies To Flamers's Posts



To Flamers's last 5 rumours posts


To Flamers's last 5 talk posts


To Flamers's last 5 rumour replies


To Flamers's last 5 talk replies


Flamers's rumours posts with other poster's replies to Flamers's rumours posts


14 Mar 2018 21:20:25
Carolina: Noah Hanifin
Edmonton: Leon Draisaitl

Montreal: Brendan Gallagher
Edmonton: Ryan Nugent-Hopkins

Ottawa: Mark Stone, Mike Hoffman
Edmonton: Kailer Yamamoto, Jesse Puljujärvi, Tyler Benson, 1st Round Pick

Arizona: Max Domi
Edmonton: Andrej Sekera, Ryan Strome

Toronto: Tyler Bozak, Connor Carrick
Edmonton: Oscar Klefbom, Pontus Aberg

Hoffman - McDavid - Stone
Domi - Bozak - Gallagher
Lucic - Cagguila - Cammalleri

Hanifin - Larsson
Nurse - Carrick
Russell - Bear / Benning


1.) 14 Mar 2018 22:20:13
No from Edmonton
No from Edmonton
No from Arizona
No from Edmonton.

2.) 14 Mar 2018 23:44:59
Oh god these are bad.
No from Edmonton on every trade except Arizona.
Only one interesting is the Ottawa trade and that’s going to be a no from Edmonton, would be nice to get both those players be realistically only Hoffman should be targeted.

3.) 15 Mar 2018 00:35:30
I don’t think domi has a ton of value, just don’t think that’s the kind of return they would want. They would want young and skilled coming back.

4.) 15 Mar 2018 05:18:02
I’m not sure how a UFA and Carrick gets you Klefbom, let alone Aburg but I’ll take it.

5.) 15 Mar 2018 12:26:09
Lol yeah. That leaf one is rediculous. If oilers were in the playoffs and desperately needed centre help it wouldn’t be a good trade still, but when they’re out and his contract is up, it’s one of the worst I’ve seen.

6.) 15 Mar 2018 12:26:20
Interesting . EDM fans don't like that trade and i can't believe any Sens fan would want that trade . that's what's called a lose lose . Stone isn't going anywhere. He's been our best player this year . and We didn't trade Hoffman because he's tearing it up with Duchene. As good as Puljujarvi and Moto are, You would literally lose every single Sens fan in the world if you trade those two for prospects. Dorion was said to have rejected a "future driven offer" for hoff already so i can only imagine he wants immediate help.

7.) 15 Mar 2018 18:59:43
Hoff, when a team enters a full rebuild (as your owner already stated) the idea is to trade your older players for younger pkayers, not looking for immediate help at this moment.

8.) 16 Mar 2018 00:32:57
Maybe quantity equals quality there, I’m not sure. I still wouldn’t trade either of Stone or Hoffman unless an offer blows them away. If Karlsson is traded, the players coming back could put them right back into the playoffs. If Karlsson stays they will have a pretty good core with Duchene, Stone, Hoffman, Karlsson, Chabot and I’m sure I’m missing a couple.

9.) 16 Mar 2018 02:12:38
Leafs 17 your just an absolute breath of fresh air on here man. One of the best I've seen. how can a habs fan agree with everything a leaf fan says.? It doesn't happen all the time I can tell you that lol.

10.) 16 Mar 2018 13:53:08
Lool. McJesus . Stone is 24. that's not "old" at all. He's is not going Anywhere. and Hoff is 27. just entering his prime.

11.) 16 Mar 2018 14:15:56
Stone is 26 not 24. But I agree he’s not someone that needs to go to get younger and better. He’s a great player and does everything including being a leader. If they trade Karlsson I see it kinda becoming stones team.

12.) 16 Mar 2018 16:46:11
And @mcjesus leafs did their rebuild and definitely had to get rid of core players like phaneuf and kessel, along with bad contracts like Clarkson and dealt with lupul in a more creative way to say the least lol but they still kept a cpl guys in their mid 20s that they identified as being good examples during the build and still good enough when the team is better to contribute. Guys like Kadri, JVR and Bozak are now 27, 29 and 31 or 32 and playing important roles on a good team. For the right offer, anyone should be available, but it’s more than possible to build for the future while keeping a guy like Stone in the mix.

13.) 16 Mar 2018 17:09:19
All I was saying was a rebuild is when you trade players for younger players, that’s the point of a rebuild. So when he said Dorion rejected a future driven offer that’s strange.
I didn’t say anything about actually trading Hoffman or stone I only commented on what Dorion supposedly said.

14.) 16 Mar 2018 18:24:09
Yeah. I would think the offer would have to have been low not to move Hoffman. For sure rebuild should be future driven pieces coming tho. If those aren’t the offers he wanted, don’t nnow why he would say rebuild at all lol.



14 Mar 2018 20:48:50
Jesse Puljujärvi + Kailer Yamamoto + 1st Round Pick + Ryan Strome for Mark Stone + Mike Hoffman

Ryan Nugent-Hopkins for Brendan Gallagher

Mike Hoffman - Connor McDavid - Mark Stone
Pontus Aberg - Leon Draisaitl - Brendan Gallagher
Milan Lucic - Drake Cagguila - Mike Cammalleri
Liro Pakarinen - Jujhar Khaira - Zack Kassian

Oscar Klefbom - Adam Larsson
Andrej Sekera - Ethan Bear / Russell
Darnell Nurse - Matt Benning




14 Mar 2018 19:53:22
CGY: Mark Jankowski + Jusso Valimaki + Brett Gawdin + Matthew Phillips + Ty Parsons

OTT: Mark Stone + Mike Hoffman


1.) 14 Mar 2018 22:07:57
Not enough.

2.) 14 Mar 2018 23:48:05
Lol Brett Gawdin? It’s Glenn.

3.) 15 Mar 2018 00:28:41
So apperantly:

Jankowski + Valimaki + Gawdin + Phillips + Parsons = Yamamoto + Pulj + top 10 pick in a stacked draft + Strome.


4.) 15 Mar 2018 12:27:17
Good god. get out . plz.



14 Mar 2018 05:38:19
CGY - Ty Parsons + Mark Jankowski + Michael Frolik + 6th Round Pick

PHI - Wayne Simmonds + Brandon Manning


1.) 14 Mar 2018 05:56:34
Why tf would philly do that wtf lol.

2.) 14 Mar 2018 12:04:25
Awful for flyers.



13 Mar 2018 03:07:45
PIT - Olli Maatta + Bryan Rust
TOR - Mitch Marner

PIT - Daniel Sprong + 1st Round Pick + 2nd Round Pick
MTL - Max Pacioretty

PIT - Carl Hagelin
CGY - Brett Kulak + 3rd Round Pick

Pacioretty - Crosby - Marner
Guentzel - Malkin - Kessel
Sheahan - Brassard - Hornqvist


1.) 13 Mar 2018 12:49:01
LOL that isn't getting you Marner. you're hilarious!

2.) 13 Mar 2018 13:28:13
Maatta is a young and cost-controlled top 4 D, so that's not the worst piece I'd say.

3.) 13 Mar 2018 13:51:14
Could the penguins fit all those guys under the cap space?

4.) 13 Mar 2018 14:44:34
That Marner one is laughable. I'm not high on the guy, but even I know that that is a rip off.

5.) 13 Mar 2018 15:04:28
Cmon @TT that's awful for Toronto and we all know it. Maatta may be decent, but he's not getting a 20 year old skilled forward. Marner for someoone like Noah Hanifin is fair tbh, and even then, I would hesitate considering the Leafs big three should stay together.

6.) 13 Mar 2018 16:42:38
If leafs are trading marner or nylander it’s for a D that’s a lot better than mattaa already, or a kid that at least has the potential to be a stud D (always a chance they don’t pan out and you get ripped off) but you don’t trade 20/ 21 year old forwards with star potential to fill out the middle of your D core lol.

7.) 13 Mar 2018 21:07:28
Honestly i think Marner for Hanifin is a lost for Carolina. Marner is very, very, very good don't get me wrong but, Hanifin is the closest defensemen in the nhl right now to Ryan Suter imo. I think he even has the potential to be even better then him. he's only 21 and already a big part of the defense in one of the best d core in the league. If he's that good now wait until he's 25 and prime time. Watch out. While Marner will be getting 60 points consitently and probably a couple 70 points season two. But no. don't get rid of Hanifin for another Jeff skinner.

8.) 13 Mar 2018 23:01:47
@ colt, hannifin is only 21 and already a big part of Carolina’s great Defense? True.
But marner is the same age and already a huge part of the leafs great offence
It’s both teams trading from there deepest position for one they really need and no age or contract gap between them. It’s very close.

9.) 14 Mar 2018 09:28:47
I simply said it's not the worst piece lol
Didnt say it's a fair deal. But what I described above is hard to come by, so it's certainly not as ripoff-ish as some of you make it seem.




Flamers's talk posts with other poster's replies to Flamers's talk posts


19 Jan 2018 14:50:39
Hey i thought this would be a cool idea to understand and bond with some of the members on here! I've been on the site literally everyday for the past 2 years and see a lot of new faces. But i originally was JohnnyGODreau69. Anybody else? How long have you been on this site and if so did you have the same username you use today?


1.) 19 Jan 2018 15:50:41
I have never changed my username and have probably been on for about 2 years as well, everyday. I have a feeling there are some people that will not admit their previous handles though - lol.

2.) 19 Jan 2018 16:23:48
Been here for it seems like probably 5 years or maybe more idk. I changed my name from hab to Habby a little while ago when I forgot my password and couldn't get back in here lol. That will for sure happen again in the future. When I started here there was a guy named hawky who was a lot like yup I often wonder if it's the same person I believe ovies hero was still here then too.

3.) 19 Jan 2018 16:58:33
Hahaha awe I'm feeling the love from you Habby, always.
I wasn't Hawky tho.
I don't know how many years I've been here, buts it's been many.
I was Yep at first but forgot password and had to change, to Yup very shortly after joining.
MontrealsFinest must have the record for most name changes, anyone recall all his? And is he still around with a new one? Guys a legend (not in the good way)

4.) 19 Jan 2018 20:21:34
It wasn't really a shot toward you yup I enjoyed hawky. Most of the time lol.

5.) 19 Jan 2018 20:58:07
I was jordiebenn before lol. I've been here ad i rmbr the days with Chirp, Drias_94, Hab, yep, MontrealsFinest, CX and BJ96.

6.) 19 Jan 2018 21:35:23
Maybe i have been on here longer than i thought. i remember a lot of those names. what ever happened to shankar and colt? they were always a fun duo.

7.) 19 Jan 2018 22:29:51
Colt was funny lol. didn't shank show up on one post, and sosa noticed him, and now he's gone again?

8.) 19 Jan 2018 22:37:37
Damnit I know I've asked this before and I think he's still around. Canuks fan BJ69. What's your new name? It's been changed for so long.

I'm surprised Colt left and hasn't come back bragging about how well Parayko and the Blues are doing this year.
I think his ego took a shot when Shattys return wasn't that great and we made fun of him for trading "the best set up mane in the league" Lehtera and 1st for Schenn. But he would have turned around and called it the best trade ever after the fact. Lol. He was entertaining just how much a homer he was. Bless his soul.

9.) 19 Jan 2018 23:43:44
Finest is in my fantasy league and my old accounts are Vb Beauty and Vbbbvvbb.

10.) 19 Jan 2018 23:47:56
Probably about 5 years. Hab and Ovies Hero were the only 2 on the site I believe that are still active today. I used another name for a couple weeks once until I was able to reactivate my account and told everyone that I was Leafs17. Sorry to disappoint you if you thought I was Nylander.

11.) 20 Jan 2018 03:06:37
Nylander you're ol VB? Ahhh makes a little sense.

12.) 20 Jan 2018 03:14:03
lol for a second I tought leads 17 and Nylander were 2 different accounts.

13.) 20 Jan 2018 03:33:31
Are you ok Buck?

14.) 20 Jan 2018 15:31:07
Been on a couple years. jus this acct. plain old Sosahabs24 . My dogs name was Sosa.

15.) 20 Jan 2018 22:19:57
Hello, my name is mertle and I have a nhl trade rumours problem! I’ve always been mertle. I’ve been snooping around or “creeping” as the kids would say for at least 5 years if not longer. Every now and then I post the most realistic leafs trades that actually has leafs over paying to fill their needs. I’d say one of my favourite characters on here was “fair trade for all” or K99 I think was his other account. Dude was crazy, nothing he posted ever had quality for quality for him THE most important thing was money for money. He could trade taverese for Gardiner and think it was a fair trade cause the cap worked out. good times. Thanks for your time.

16.) 20 Jan 2018 22:47:41
Colt is redwing1 now. He changed it to that hoping no one would catch on. Take a look at his posts, he only comments on the Blues and it's always about how much better their players are than everyone else.

17.) 21 Jan 2018 00:45:31
Puckoverglass. That makes sense! I HAVE noticed that actually! Lol!

18.) 21 Jan 2018 03:09:20
@Yup I was BJ96 but all my posts stopped showing up from who knows what lol. don't really come on here too often anymore tho.
@Topshelp didn't know you used to be JordieBenn. I remember that account from years ago wow.

19.) 21 Jan 2018 07:01:31
But a Bj or a 69 in your name God damnit. It used to be BJ69. Come on man. Wtf does hotguybabes even mean. Haha.
Just busting ya man. I liked bj69.
Why do I use "liked". You're him!
This is awkward.

20.) 21 Jan 2018 17:11:54
Ive been here for about 4 or 5 years probably with the same name just haven't been very active over the last 2 years or so. Have moved onto twitter recently.



19 Jan 2018 08:25:44
Just thought of some good future comparisons. Tell me if you agree with me or not and why?

Matthews / Crosby
McDavid / McDavid is a one of a kind
Gaudreau / St.Louis
Monahan / Barkov
Draisaitl / Malkin
Laine / Ovechkin
Zadorov / Buyfugelin
Ristolainen / Chara
Tkachuk / Marchand
Kadri / Perry
Puljujärvi / Olli Jokinen
Murray / Fleury


1.) 19 Jan 2018 13:45:37
Lol. McDavid gets compared to Crosby not Mathews.
Crosby >> Mathews.

2.) 19 Jan 2018 14:28:18
Matthews will not be as good as Crosby.
McDavid will be the next Crosby.
Kinda hard to say Monahan will be Barkov in the future when they’re the same age, don’t really know what kinda career Barkov will have but at this point I’d say Monahan is a better goal scorer and Barkov is better defensively.
I think that Malkin is better than Draisaitl will ever be but in a way he will be McDavids Malkin.
Zadorov will not be nearly as good as Big Buff
Ristolainen is a much better puck mover than Chara was and skater but never had Charas intimidation, I see him more as a Pietrangelo.
Kadri is a better two way player but doesn’t have the same offensive ability that Perry has.
I’d say Pulijarvis ceiling is higher.
I could see Murray being more of a Ben Bishop but hard to tell as he’s only in his 1st season as a full time starter.

3.) 19 Jan 2018 20:53:25
Personally like the Draisaitl / Kopitar comparison better. The Matthews / Crosby and Laine / Ovechkin comparisons are just too perfect.

4.) 19 Jan 2018 23:45:58
Risto- A dynamic offensive defensman that is abit of an liability
Chara- a 6 foot 9 slow but exeptional stay at home dman.

5.) 20 Jan 2018 08:15:41
Lol @ Matthews - Crosby.



17 Jan 2018 22:58:23
3 Way

MTL - Mark Letestu + Tyler Bozak
EDM - 3rd Round Pick (MTL)
TOR - 1st Round Pick (MTL)

M Pacioretty - J Drouin - C Hudon
A Lekhonen - T Bozak - B Gallagher
A Galchenyuk - M Letestu - P Byron


1.) 18 Jan 2018 00:38:32
I wouldn't count on letestu being a full time 3rd line center.
He's a really good fourth line full time. With pp and pk time. A fill in temp 3rd line time, But is slot is 4th line.
Maybe he clicks with the right people but his place is a solid fourth line center 5 Vs 5 and PP and PK time.

2.) 18 Jan 2018 04:48:20
Habs pick looks more like a lottery pick everyday sooooooo absolutely not.

3.) 18 Jan 2018 05:43:09
Habs 1st pick this season is going nowhere. other than Price, I'd say it may be the most valuable asset Habs have.

4.) 18 Jan 2018 07:00:29
Lol! Montreals first for Bozak?
Some don't even think he's worth a first at all let alone a top five pick.

5.) 18 Jan 2018 09:46:11
Ive actually seen on Facebook, Instagram, HF Boards and used to on here see that people think he is worth a 1st. Its obviously supposed to be a lower pick considering the trade is supposed to help them not make them worse.

6.) 18 Jan 2018 16:12:36
Bozak is worth a very late first or a 2nd and A good prospect.

7.) 18 Jan 2018 16:18:28
Montreal already has their verison of Letestu in Plekanic. Very similar players.

No way Montreal trades their 1st for Bozak rental when they are no where near playoff contention.

Plekanic to Toronto for a 3rd would be more realistic if the Leafs weren't already capped out.

8.) 18 Jan 2018 17:14:54
What? Plekanec to the Leafs isn't realistic what so ever. Mathews. Kadri. Bozak. Moore and Gauthier, Marluea and Nylander who can play center too. Why the F would they want Plekanec.

9.) 18 Jan 2018 21:38:15
Lol. Anyone who thinks Bozak gets a 1st the way he's played this season is clueless. And that to Montreals first? That could be top5-10. been mediocre, and deserves nothing more than a late second. And for that, the Leafs will prob hang onto him.

And no way to Plekanec. JUst no.



04 Jan 2018 03:50:04
Biggest douchebags in hockey?

1. Kadri
2. Marchand
3. Tkachuk
4. Chara
5. Lucic
6. Perry
7. Kesler
8. Doughty

Missing anyone?


1.) 04 Jan 2018 04:37:04
Are we calling them douchebags based on the way they play?

2.) 04 Jan 2018 05:08:51
Kesler. Will never forgive him for the goalie interference on Talbot.

3.) 04 Jan 2018 05:34:23
Lucic needs to move up a bit.

4.) 04 Jan 2018 06:37:44

5.) 04 Jan 2018 09:09:58
I get marchand and tkachuk are agitators but they take their game too far and actually make themselves look like a douche

6.) 04 Jan 2018 13:37:39
Why is Kadri 1? he's on the list, but he's toned down his game a lot like that, he's way less agrivating than guys like Marchand or Tkachuk now.

7.) 04 Jan 2018 14:13:57

8.) 04 Jan 2018 18:52:50
how is cheap shot i will fight you if your smaller than me or i will hit you if your a goalie lucic not on your list yup LOL come on now.

9.) 05 Jan 2018 01:04:38
kesler is a beast in the playoffs, you can think these guys are douches but you better believe their teamates don't think so, heart guys, guys you want on your team.

looks like a solid top 6 and top 3 dmen though doesn't it?

you forgot jumbo joe, he loves to get into it.

10.) 08 Jan 2018 00:54:55
Roussel didn't get an honourable mention?



02 Jan 2018 03:48:47
Jusso Valimaki + First Round Pick
Mike Hoffman

Seen a proposal that was Tage Thompson + 1st for Hoffman and it was positive. Jusso is Captain of Finland at the juniors this year and in my opinion is more valuable than Tage.

J Gaudreau - S Monahan - M Hoffman
M Tkachuk - M Backlund - M Frolik
S Bennett - M Jankowski - M Ferland
A Mangiapane - M Stajan - G Hathaway

Trade Jagr to MTL & Brouwer and a pick away to AZ.


1.) 02 Jan 2018 13:35:40
No from Flames.

2.) 02 Jan 2018 14:59:14
Uh oh. Jims going to start calling you crazy now Xcing.

3.) 02 Jan 2018 16:05:00
Not bad, but imo that's quite a bit from the Flames. that's a pick around 18-24 in a decently deep draft, plus a rather safe blueliner prospect, who, imo is guaranteed to be an NHLer, just not having that high of a celing.

Plus, isn't Ferland playing well with Monahan and Gaudreau?

4.) 02 Jan 2018 19:39:19
It just doesn’t make sense to trade for another left handed Center, if we give up those peice it better be for exactly or damn we’ll close to what we need.




Flamers's rumour replies


Click To View This Thread

06 Mar 2018 22:52:26
Big no from edmonton. Not enough quality and why would they trade drais to their rival? Dumbass




Click To View This Thread

26 Feb 2018 15:23:04
No from canucks




Click To View This Thread

24 Jan 2018 11:18:01
Doughty resigned for Ryan Nugent-Hopkins + Kailer Yamamoto + 1st Round Pick




Click To View This Thread

19 Jan 2018 23:09:04
Yet they trade Subban for Weber and sign Alzner. And you say aging Brodie lol




Click To View This Thread

19 Jan 2018 13:51:14
So yup do you think a 1st + Point ? Or a lower prospect





Flamers's talk replies